پیشگیری از بیماری نوروفیبروماتوز Neurofibromatosis

نوروفیبروماتوز بیماری ژنتیکی Iranian Patients with Neurofibromatosis

نوروفیبروماتوز بیماری ژنتیکی Iranian Patients with Neurofibromatosis

من دکتر لیلا جویباری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هستم که به همراه گروهی از هموطنان عزیزم که بیماری ژنتیکی نوروفیبروماتوز دارند، این وبلاگ را به عنوان وبلاگ پشتیبان مدیریت می کنیم. از حمایت و همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.
وبلاگ اصلی ما به نام زندگی با نوروفیبروماتوز است به آدرس

http://iran-neurofibromatosis.net

I am Dr Leila Jouybari , faculty member from Golestan University of Medical Sciences, Gorgan, Iran. With collaboration of a group of Iranian NF patients we manage this website.

Thank you for your support

Our main website is: http://iran-neurofibromatosis.net

Join us to Tel Channel :

https://telegram.me/livingwithNF

طبقه بندی موضوعی
شفای زندگی: نوشته لوییز هی، ترجمه گیتی خوشدلفصل پانزدهم فهرست بیماری ها  بهترین راه به کار بردن این فهرست به هنگام مشکل جسمانی این است که 1. به علت ذهنی نگاه کنید و ببینید که در مورد شما نیز صدق می کند یا نه  اگر صدق نمی کند ارام بنشینید و از خود بپرسید کدام اندیشه هایم می تواند این وضع را افریده باشد 2. با خود تکرار کنید مشتاقم ان الگوی هشیاریم را که این  وضع را افرید را رها کنم 3. الگوی تازه ذهنی را چند بار تکرار کنید4. پیشاپیش خود را در فرایند شفا ببینید هر گاه به وضع خود می اندیشید این گام ها را تکرار کنید بیماریعلت احتمالیالگوی تازه ذهنیآبریزش بینیگریه درونی، اشک های کودکانه، احساس قربانی بودنمن تصدیق می کنم و می پذیرم که خود، قدرت خلاق جهانم، اکنو آگاهانه کامروایی از زندگیم را بر می گزینم. آبسه اندیشه های برانگیزاننده در بارره آزارها، احساس  حقارت و میل به انتقامجوییاجازه می دهم اندیشه هایم رها و آزاد باشند، گذشته تمام شده است من در آرامشمانفارکتوس خالی کردن قلب از هر چه شادی به نفع پول و جاه و مقام من شادمانی را به کانون قلبم باز می گردانم. من به همه محبت نشان می دهمامیلوتروفیک لترال اسکلروزیس نپذیرفتن ارزش خود و نفی کامیابی و موفقیتمی دانم که ارزشمندم. موفقیت خظری ندارد. زندگی دوستم دارد.اضافه وزن ترس، نیاز به حمایت، فرار از احساس، احساس ناامنی، طرد خود، نیاز به کامیابیمن با احساسات خود در آرامشم. در همین جا ایمن هستم. من امنیت خود را می افرینم. خویشتن را دوست دارم و تایید می کنم. از مدت ها پیش اعتقاد داشته ام: "هر چه باید بدانم بر من آشکار می شود، هر چه نیاز داشته باشم به سراغم می آید، در جهانم همه چیز نیکوست."دانش تازه ای وجود ندارد هر چه هست قدیم و نامحدود است.موجب شادمانی و شادکامی من است که این دانش و حکمت را به نقع آنان که در راه شفا گام بر می دارند، گرد هم آوردم.این پیشکش را به همه شما  تقدیم می کنم که آنچه می دانم به من آموخته اید: به همه مراجعانم و دوستانی که در همین زمینه کار می کنند به همه اموزگارانم  و به خرد الهی لایتناهی که از طریق من این دانش را به گوش نیازمندان آن می رساند. لوییز هی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
دانیال ک.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">