پیشگیری از بیماری نوروفیبروماتوز Neurofibromatosis

نوروفیبروماتوز بیماری ژنتیکی Iranian Patients with Neurofibromatosis

نوروفیبروماتوز بیماری ژنتیکی Iranian Patients with Neurofibromatosis

من دکتر لیلا جویباری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان هستم که به همراه گروهی از هموطنان عزیزم که بیماری ژنتیکی نوروفیبروماتوز دارند، این وبلاگ را به عنوان وبلاگ پشتیبان مدیریت می کنیم. از حمایت و همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.
وبلاگ اصلی ما به نام زندگی با نوروفیبروماتوز است به آدرس

http://iran-neurofibromatosis.net

I am Dr Leila Jouybari , faculty member from Golestan University of Medical Sciences, Gorgan, Iran. With collaboration of a group of Iranian NF patients we manage this website.

Thank you for your support

Our main website is: http://iran-neurofibromatosis.net

Join us to Tel Channel :

https://telegram.me/livingwithNF

طبقه بندی موضوعی

میخواستم طب مکمل هومیوپاتی رو بهتون پیشنهاد بدم

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ
آویژه سلام مجدد.راستی یادم رفت. میخواستم طب مکمل هومیوپاتی رو بهتون پیشنهاد بدم. امتحانش کنید مخصوصا برای لکها تون احتمالا خوب باشه.توی وبلاگم هم چندتا مطلب دارم درباره اش. ایشالله کارگر بیفتد. به امید سلامتی همه مون.   توسط:حمیده چند سال قبل پزشکی این درمان رو به من توصیه کرد و گفت که در حال حاضر بهترین پزشک در این زمینه "دکتر شهردار  در تهران هستند. تلفن ایشون رو هم به من دادن. براتون میذارم امیدوارم برین و نتیجه بگیرین  و نتیجه رو به بقیه هم اطلاع بدین  88889299 شماره دکتر شهردار در تهران یه مطلب دیگه هم اینه که طوری که پزشک من بهم گفت این طب حالت درمانی نداره. درواقع یک سری کاراست که روی روح و روان انجام میشه. و حرفش اینه که تمام بیماری ها درنتیجه ی طرز تفکرات ما و روان ماست. اون ها با عوض کردن شرایط روحی روانی باعث جلوگیری از پیشرفت بیماری ها و متوقف شدنشون میشن. اما (به اون شکلی که شما میگین) نقش درمانن کننده ندارن. اون هم درمان و از بین رفتن لکه ها!! توسط: آویژهمن خودم این طب رو امتحان کردم برای بیماری فیبرومیالژیا. یه سردرد ممتد ۱۳۰روزه داشتم که برطرف شد.به یکی ازدوستان هم که آکنه مقاوم به درمان داشت پیشنهاد دادم خدا رو شکر خوب شد. من اصلا آدم اهل تلقینی نیستم. اگر بودم که همینجوری خوب میشدم.! این طب در واقع دستگاه ایمنی رو تحریک میکنه تا بره و علت بیماری رو پیدا کنه و باهاش مقابله کنه. این روش درمانی میخواد با تقویت نیروی حیاتی افت انرژی در اون رو رفع کنه. در واقع فلسفه و متافیزیک و...که پزشکی رایج بهش اعتقاد ندارن درش به کار میره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۴
دانیال ک.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">